Whippet




onsdag 7 april 2010

17 år tror jag visst att jag var - nej dagar är det visst

Valparna har blivit 17 dagar. De går mer och mer på alla fyra. De har öppnat ögonen - alla. De har upptäckt sina kompisar. Och trot eller ej men idag upptäckte jag att de började se ut som gäddor i munnen. Massor med små, små tänder. Vänta bara tills de börjar använda dem också.

Den nya kameran får vänta. Det visade sig att det kostade 6000 kr för objektivet jag ville ha plus de 5000 som kameran kostade. Så det får duga med den gamla så länge. Ett par bilder blir det ialla fall.


Det är inte lätt att se vem som är vem så.....

Hela gänget har börjat härja runt med varandra


Se vad jag har hittat - ett tuggben??


Se vad vi kan


Hoppsan - det här kortet är några dagar tidigare men bra, tycker jag

3 kommentarer:

  1. Hej i "valpstugan" :-)
    Vad kul med lite valpis bilder igen!
    Det syns att de växer minsann!
    Snart är det nog inte lika lugnt längre
    #SMILE#
    Ha det så gott!
    Kramar Anncie och Tobbe

    SvaraRadera
  2. Hej A-C...det här är egentligen den finaste och lugnaste ålder...valparna är jättefina..Speya ser ut att må bra..hoppas ni gör det detsamma..

    SvaraRadera
  3. Marie Lundqvist8 april 2010 kl. 19:35

    De är så fina de små valparna. Kollar på dem ofta, mera foton önskas :-)
    Kram till er alla två- och fyrbenta.

    SvaraRadera